Första advent




Igår var det första advent. Men eftersom jag har jobbat hela helgen, så blev det inte så mycket advents-firande här hemma. Men en mysig advents-frukost hann vi med i alla fall! Den bestod av lite godsaker vi fick av min kära mor, far o syster som varit på Kalmar slotts julmarknad!


Min söta tomte-ljusstake.


Solrosbröd, olivbröd, Cognac-ost, tomatmarmelad och leverpastej. Köpt på julmarknaden på Kalmar slott.


Olivbröd, Cognac-ost och tomatmarmelad. Gott!


Solrosbröd, leverpastej och gurka. Supergott bröd!


Neej, det var inte katten jag åt frukost med. Jag har faktiskt en livs levande, riktig sambo ;) Det är bara så, att där det finns mat, hittar man alltid vår katt Putte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0