Lördagsfrukost med morotsfrallor




Det är något speciellt med lördagsfrukost, tycker jag. Den ska ha nåt lite extra gott, och det ska vara lite extra mysig stämning. Den här lördagen blev det nybakta morotsfrallor. Ett recept hämtat från Kryddburken. Det enda jag gjorde annorlunda i receptet var att jag använde Västerbottenost på frallorna istället för cheddar. Och så har jag ingen bakmaskin, så jag knådade för hand...inget jag rekommenderar för det blir nog fasen inte lika bra som det skulle kunna bli. Men gott blev det ju ändå så klart! Prova gärna! http://kryddburken.se/2010/08/15/varldens-godaste-morotsfrallor-minsann/





Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Javisst är det fantastiskt gott med nybakt bröd på lördagmornarna, gärna i sängen tillsammans med morgontidningen och en stor kopp te :)

2010-09-03 @ 15:09:49
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0